happpy new year!!!

1 januari 2014 - Mae Hi, Thailand

Happy new year!!!!!

Vorige week vertrok ik met pijn in mn hart vanuit Zuid Afrika naar Dubai om vervolgens door te reizen naar Thailand.
Na mijn eerste vlucht was ik zoo moe dat ik besloot een kamer op het vliegveld te afgesproken.n...en na 5uur in een heel fijn bed kon ik weer verder. In het vliegtuig ontmoette ik iemand die ongeveer hetzelfde wou zien dus we besloten samen te starten. Voor twee weken naar het noorden voordat ik terug vlieg naar Bangkok om vervolgens naar het zuiden te gaan.

Dus ik kwam aan in Bangkok, in de nacht. Het fijne aan alleen reizen is dat iedereen met je praat, wat resulteerde in veel te laat naar bed gaan. De volgende dag zouden we de stad verkennen. En ik had heel fijn veel te vroeg afgesproken.

Dezelfde dag zijn we uit Bangkok vertrokken en hebben we de nachttrein naar Chiang Mai genomen. Deze brengt je in 14uur naar Chiang mai dus je kunt heerlijk slapen...als het niet zo koud was geweest. Ik ben zo blij dat ik mn muts mee heb genomen en baal nu al dat ik mn vest terug heb gestuurd naar Holland... :(

Gister was het oudjaarsdag, zes uur vroeger dan in NL gingen we dansend met een Chang in de hand brullend en springend 2014 in!!!

Helaas moest ik me weer op de eerste dag van het jaar verslapen. Ik ga het nooit leren, gelukkig stond de buschauffeur met een grote glimlach heel vriendelijk te wachten.

En toen gebeurde het hoor!!! :) nieuwjaarsduik met een olifant!!!! Whaaaa....en het leuke was, die slurf kan hij helemaal vullen met water en dan vervolgens over jou heen sproeien...heel fijn! Vooral omdat ik het niet doorhad en zo zn slurf inkeek...

Vandaag ben ik in Pai! :) heerlijk alternatief dorpje...het land word steeds mooier en het voelt al als een eeuwigheid dat ik hier ben. Morgen gaan we twee dagen raften- dus ben benieuwd!!!

Ik wens jullie allemaal een gezond en gelukkig 2014 toe!!! En dat al je dromen uitmogen komen!

Dikke kus

1. Ronald:
    1 januari 2014
    Beware of trunks, anywhere, anytime ;-)
  2. Linda:
    1 januari 2014
    Hey chick! Happy new year! Wat leuk, een nieuwjaarsduik met een olifant! :) Geniet van je trip door Thailand!! Xxx
  3. Alique:
    1 januari 2014
    Cool! Super! Hoe zag de binnenkant van die slurf eruit? Haha....! Nou geniet en wees voorzichtig! Alle foto's geweldig! Xx
  4. Jacqueline:
    2 januari 2014
    Mooie start van 2014 lees ik al wel weer...!
    Happy new year vanuit NL.
    Jacq x