Holland here I come!

28 januari 2014 - Nong Prue, Thailand

Het duurde even...maar ik zit op het vliegveld!

Na te hebben geslapen in 46 verschillende bedden, ontelbare hoeveelheden buckets, stranden die me iedere keer weer sprakeloos maakte, drie dagen ziek van 1oester, een blauw oog, bijna verdronken, glas in mn voet, nog een keer glas in mn voet, een nieuwe tatoo, crazy full moon party, twintig kilo aan thais spul, een gemiste vlucht en veel te veel gezellige en mooie mensen en ontelbare momenten die dit avontuur tot een ware herinnering maken!

Ik ben klaar voor het saaie Nederlandse leven...! Bij deze- zit op het vliegveld, kan mn vlucht niet meer missen dus zie jullie over 17uur!!!!

Love you....

1. Cm dekker (oma):
    28 januari 2014
    Lieve schat , zit je echt in het vliegtuig , begrijp heel goed dat je er tegen op ziet om weer in het burgelijke saaie Nederland terug te komen (herkenbaar) maar hier zijn ook heel veel mensen en die houden en verlangen waanzinnig naar jou , hoop dat alles goed gaat of als je dit bericht leest , goed is gegaan , weet natuurlijk niet hoe laat je precies aankomt en ook niet hoe je Mamsje alles gaat regelen , maar als ze naar Schiphol gaat , kom ik mee hoe laat dat ook is en in het andere geval kom ik razend snel naar Den Haag , ik kan bijna niet meer wachten , tot over een .......... uurtjes , knuffel en hoed je goed in dit laatste stukje , kus , kus XXxxx Oma .
  2. Clau:
    28 januari 2014
    Oh wat erg! Ik lees nu pas AL je verhalen!! Ik had de eerste gelezen en daarna dacht ik: wanneer schrijft ze nou weer eens wat! Maar dat deed je al!! Alleen heb ik daar nooit t bericht van gezien.. :S
    Iig, leuk om ze zo achter elkaar te lezen! En hoor graag vrijdag ALLES van je!
    Welcome home baby!!!
    (M'n uithoudingsvermogen en door m'n belachelijke vroege werktijd morgen red ik t niet om op Schiphol te staan. Maar zie je snel! En bel je morgen direct!! :D)
    Kus!